Freelance marketing assistant (m/v)

Soort opdracht: interne opdracht
Geplaatst: 08.02.2019

OMSCHRIJVING

Bedrijfsomschrijving:

Ben jij een freelance project assistant die uitkijkt naar een parttime of fulltime functie en dit voor bepaalde duur? Dan is Outsourcing Solutions iets voor jou!
Outsourcing Solutions wenst een langdurige samenwerking uit te bouwen met enthousiaste en flexibele freelancers. Als gevestigde waarde biedt Outsourcing Solutions jou een ruim aanbod aan interessante projecten.
Wij bieden onder andere volgende functies aan: (Senior) Management Assistant, Legal Assistant, Product Management Assistant, Office Manager, International Management Assistant, Personal Assistant, Marketing Assistant, HR/Payroll Assistant etc.
Outsourcing Solutions is al meer dan 10 jaar marktleider in het outsourcen van meertalige assistants. Onze klanten zijn actief binnen diverse sectoren, zowel KMO’s als multinationals, verspreid over het ganse land.

Taakomschrijving:

Je werkt als freelance project assistant voor bepaalde duur, op voltijdse of deeltijdse basis voor een van onze klanten. Je doelstelling? Een tevreden klant, een uitdagend project, een leerschool en een uitbreiding van uw netwerk. Je ervaart zowel kleine bedrijfsstructuren als het reilen en zeilen van grote multinationals, en dit in uiteenlopende sectoren. Je wordt ingezet op diverse boeiende projecten binnen jouw vakdomein.

Een eerste mogelijke opdracht is een functie als Freelance Marketing Assistant (m/v) voor onze klant in regio Brussel. Het betreft een opdracht van 20u/week en het is belangrijk voor onze klant dat je elke dag een aantal uren zeker aanwezig kan zijn. Het betreft een project van 1 jaar.

Hieronder een greep uit wat jouw takenpakket zou omvatten:
• Je neemt een coördinerende rol op in een project rond een
tevredenheidsonderzoek. Men gaat in 50 verschillende
landen consumenten onmiddellijk bevragen.
• Je staat wereldwijd in contact met marketing departementen
om alle logistieke zaken op te volgen. Wanneer er issues
zijn, neemt men met jou contact op en jij probeert zo snel
mogelijk een oplossing te vinden (problem solving).
• Je organiseert verschillende meetings.
• Je doet de nodige vertalingen eventueel.
• Je bent verantwoordelijk voor het travel management.
• Je volgt de planning van de chauffeurs op.
• Je volgt last-minute veranderingen op.
• Je geeft de nodige ondersteuning aan het marketing
departement.

Profielomschrijving:

• Je hebt een bachelor- of masterdiploma of gelijkaardig door
ervaring.
• Je drukt je perfect uit in het Nederlands. Ook Engels spreek
en schrijf je met gemak.
• Je bent zeer sterk in het organiseren en coördineren, je bent
een echte problem solver. Je vindt het niet erg als er last
minute nog veranderingen moeten gebeuren, je ziet dit
eerder als een uitdaging!
• Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden,
bent service minded en denkt in oplossingen.
• Stressbestendig, diplomatisch en flexibel zijn adjectieven die
jou typeren.
• Je werkt je snel in en houdt van diversiteit in je takenpakket.

NAAM OPDRACHTGEVER

U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.be.

OPMERKING

-

OPDRACHTRUBRIEK

Marketing, Communicatie en Sales

LOCATIE OPDRACHT

Vlaams-Brabant

PROVINCIE

Vlaams-Brabant

GEWENSTE REACTIES

Bedrag per uur

Reageren
U dient ingelogd te zijn om op deze opdracht te reageren: Inloggen