Administratieve freelancer (wondelgem/gent)

Soort opdracht: interne opdracht
Geplaatst: 12.02.2020

OMSCHRIJVING

Een klein biotech bedrijf, ideaal gelegen in Wondelgem, een dynamisch team en een gevarieerde opdracht. Dat zijn de ingrediƫnten die onze klant te bieden heeft.

We zoeken iemand die ongeveer halftijds beschikbaar is (eventueel de eerste weken wat minder als je nog een andere opdracht moet afronden), zo veel mogelijk verdeeld over de week.

Taken:
- Opmaken van bestelbonnen voor klanten
- Plaatsen van bestellingen bij leveranciers
- Klaarzetten van betalingen
- Inboeken van de facturen
- Ontvangen van bezoekers
- Allerhande andere administratieve taken

Profiel:
- Je hebt een goede algemene administratieve ervaring, o.a. met het opmaken van bestelbonnen
- Je hebt een goede boekhoudkundige kennis en hebt ervaring in het inboeken van facturen (kennis van Bob is een pluspunt maar geen must)
- Je bent Nederlandstalig met een uitstekende kennis van het Engels en een goede kennis van het Frans
- Je bent ongeveer halftijds beschikbaar en kunt die uren over de week verdelen

Gelieve te reageren met een CV of ander overzicht van je ervaring en een indicatie van je uurtarief.

NAAM OPDRACHTGEVER

U dient in te loggen om gebruik te maken van Opdrachten.be.

OPMERKING

-

OPDRACHTRUBRIEK

Secretarieel

LOCATIE OPDRACHT

Wondelgem

PROVINCIE

Oost-Vlaanderen

GEWENSTE REACTIES

Bedrag per uur

Reageren
U dient ingelogd te zijn om op deze opdracht te reageren: Inloggen